Przejdź do treści
Image Description

Wyciąg z Zarządzenia nr 43/2020 Zarządu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gryfinie

Wyciąg z Zarządzenia nr 43/2020 Zarządu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych  sp. z o.o. w Gryfinie w sprawie: podjęcia działań profilaktycznych związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID – 19.

  1. Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o. o w Gryfinie realizuje zadania w zakresie działalności podstawowej, tj. zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków, odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, oczyszczania miasta, pielęgnacji terenów zielonych, usług budowlanych, i in. zgodnie z przyjętymi planami i harmonogramami
  2. Odbiór odpadów komunalnych – zarówno zmieszanych jak i selektywnie zbieranych - prowadzony jest zgodnie z harmonogramem niezależnie od ich ilości.
  3. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) na Składowisku Odpadów Wschód jest otwarty dla Klientów. Dodatkowe informacje udzielane będą poprzez telefon 91 416 32 06 i e-mail: skladowisko@pukgryfino.pl
  4. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) przy ul. Targowej w Gryfinie jest otwarty dla Klientów. Dodatkowe informacje udzielane będą poprzez telefon: 91 4023974, 91 4023986 i e-mail: p.lisiecki@pukgryfino.pl  lub r.kielt@pukgryfino.pl
  5. Biuro pogrzebowe:
  • Otwarte dla klientów zostało biuro i kasa Biura Obsługi Cmentarza (budynek na terenie Cmentarza Komunalnego w Gryfinie).
  • Klienci Biura Usług Pogrzebowych Misterium (pawilon przed Cmentarzem Komunalnym w Gryfinie) oraz Biura Obsługi Cmentarza przyjmowani są pojedynczo lub w przypadku rodzin maksymalnie po 2 osoby.
  • Kaplica cmentarna na terenie Cmentarza Komunalnego w Gryfinie jest udostępniana w celu wystawienia zmarłego i/lub odprawienia Mszy Św. zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  1. Otwarty został Kojec, dostęp do Kojca przysługuje wyłącznie obecnym wolontariuszom (nie są zawierane umowy z nowymi wolontariuszami). Wszelkie czynności podejmowane przez wolontariuszy wykonywane są po godz. 15:30, poza budynkiem Bazy Transportu.
  2. Odczyty wodomierzy wewnątrz budynków będą dokonywane przez Odbiorcę usług i przekazywane Upoważnionej osobie do odczytu i wystawienia faktury na zewnątrz budynku/lokalu mieszkalnego, przy zachowaniu bezpiecznych odległości. W przypadku braku odczytu Upoważniona osoba do odczytu będzie pozostawiała w skrzynkach pocztowych lub innym zwyczajowo przyjętym miejscu informację o możliwości przekazania odczytu wodomierza do PUK za pośrednictwem telefonu, internetu lub skrzynki przy budynku B.
  3. Prace wewnątrz mieszkań, które nie są związane usuwaniem awarii zagrażających życiu i zdrowiu mieszkańców lub związanych z zabezpieczeniem mienia, takie jak np. odgrzybianie mieszkań, wymiana osprzętu sanitarnego i elektrycznego, drobne prace uszczelniające, malarskie, szpachlowanie – ogranicza się ich wykonanie do prac pilnie zleconych przez Spółdzielnie Mieszkaniowe. Awaryjne usuwanie przecieków instalacji CO i wodno – kanalizacyjnych oraz awarii instalacji elektrycznych będą wykonywane na dotychczasowych zasadach. Prace wewnątrz mieszkań należy wykonywać z zachowaniem szczególnych zasad ostrożności omówionych w § 4 pkt.9.
  4. W przypadku mieszkań, w których przebywają osoby objęte kwarantanną lub  uzasadnionego podejrzenia występowania objawów grypopodobnych, gdzie  wykonanie prac jest konieczne ze względu zagrożenia życia i zdrowia mieszkańców lub jest związane z zabezpieczeniem mienia wykonywanie prac wymaga zachowania szczególnych zasad ostrożności omówionych w § 4 pkt.10.
  5. Wydawanie kart drogowych należy realizować dla pojedynczych kierowców (jedna osoba przy okienku), pozostali kierowcy czekają w kolejce za budynkiem przy zachowaniu zalecanych odstępów.
  6. Obsługa klientów odbywać się będzie według następujących zasad:
  1. Każdy klient/interesant zobowiązany jest do założenia maseczki przed wejściem do budynków należących do Spółki.
  2. Klienci kontaktują się z sekretariatem telefonicznie lub przez domofon. Sekretariat informuje pracownika merytorycznego prowadzącego dana sprawę o wizycie klienta. Pracownik odbiera klienta i kieruje do Biura Obsługi Klienta znajdującego się w budynku A pokój nr 4, gdzie prowadzona jest indywidulana rozmowa i uzgodnienia w danej sprawie.

 

Numery pod które należy dzwonić:

Sekretariat 91 402 39 40

Księgowość 91 402 39 54

 

Zakład Wodociągów i Kanalizacji

Umowy – 91 402 39 67

Faktury – 91 402 39 65

Warunki techniczne  91 402 39 60, 91 402 39 61

 

  1. W Biurze Obsługi Klienta może przebywać jednocześnie jeden klient i jeden pracownik.
  2. Pracownik odprowadza klienta do wyjścia po zakończonej rozmowie i przekazaniu niezbędnych dokumentów.
  3. Każdy pracownik korzystający z Biura Obsługi Klienta zobowiązany jest do uzupełnienia rejestru klientów w następujące dane (imię, nazwisko i numer kontaktowy)
  1. W celu usprawnienia przekazywania wniosków i dokumentów przed wejściem do siedziby PUK została umieszczona skrzynka. Wnioski należy wrzucać do skrzynki w zaklejonych kopertach. Na wnioskach należy podać dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej. Na kopercie należy „hasłowo” wpisać rodzaj sprawy lub nazwę wydziału, do którego kierowany jest wniosek. Do wniosków należy dołączać wymagane załączniki oraz (jeśli jest to wymagane) potwierdzenie opłaty.