Przejdź do treści
Image Description

Zgłoś awarię sieci ulicznej!

Przypominamy, że szybkość wykrycia i usunięcia awarii sieci wodno-kanalizacyjnych zależy od informacji jakie posiadamy. Podstawowym źródłem informacji na temat awarii są nasi pracownicy, którzy poruszając się po terenie zgłaszają zauważone nieprawidłowości. Ale zdarza się, że to mieszkańcy są w stanie zauważyć więcej i szybciej niż nasi pracownicy. Cała infrastruktura jest na tyle duża i rozległa, że nie da się być we wszystkich miejscach naraz, a przez to wykryć wszystkich nieprawidłowości w jej działaniu. Mieszkańcy są więc dla nas ważnym źródłem informacji! Cenimy sobie współpracę z nimi i staramy się reagować i sprawdzać wszystkie zgłoszenia, które otrzymujemy.

W zakładce Poradnik dla klienta/Jak zgłosić problem/Awaria sieci wodociągowej i kanalizacyjnej można znaleźć szczegółowe informacje m.in. o tym, jakie mogą mogą być objawy awarii oraz jak zgłosić zauważone nieprawidłowości.